Koszulka z Nadrukiem Humorystycznym - Cóż Szkodzi Obiecać
W nawiązaniu do aktualnych wyborów prezydenckich przygotowaliśmy koszulkę z hasłem, które doskonale przystoi wielu słowom, padającym z ust polityków - Cóż Szkodzi Obiecać. Hasło to bardzo często pojawia się również jako satyryczny komentarz z ust wyborców, po odsłuchaniu kolejnych przemówień kandydatów, które pełne są właśnie obietnic... W końcu... Cóż szkodzi obiecać!
Specyfikacja:
Producent: Morowo, Polska
Model: Cóż szkodzi obiecać
Kategoria: Napis, Śmieszne, Humorystyczne
Materiał: Bawełna 100%
Wysoka jakość wykonania
Nadruk wykonany z dbałością o każdy detal
Wysoka jakość nadruku sprawia, że wytrzyma nawet wiele prań
Tabela Rozmiarów:
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.