Wiem, jak się zachowywać w czasie epidemii. Ograniczyłem/am do minimum wyjścia z domu i bezpośrednie kontakty z innymi osobami. Zachowałem/am kontakt telefoniczny/internetowy z moimi bliskimi, z którymi nie mieszkam (np. dziadkami).
Myłem/am ręce kilka/kilkanaście razy dziennie przez 30 sekund. Obowiązkowo myłem/am ręce po powrocie do domu i po kontakcie z innymi osobami.
Codziennie uczyłem/am się, niezależnie od tego, czy otrzymywałem/am materiały do nauki (jeżeli nie otrzymałem/am materiałów ze szkoły, czytałem/am lektury i powtarzałem/am sobie wcześniej zrealizowany materiał).
Wziąłem/am udział w zdalnej zbiórce zastępu.
** Pomaga rodzinie w czasie epidemii, jest aktywny.
Dowiedziałem/am się, czym jest izolacja społeczna. Zastosowałem/am w praktyce jej zasady.
W czasie pobytu w domu byłem/am aktywny/a: skończyłem/am czytać książkę, posprzątałem/am mieszkanie, dokonałem/am przeglądu i napraw mojego umundurowania i sprzętu harcerskiego.
Regularnie ćwiczyłem/am, by utrzymać sprawność fizyczną. Dokumentowałem/am ćwiczenia i postępy w nich.
Codziennie pomagałem/am w przyrządzaniu przynajmniej 1 posiłku dla innych domowników z zachowaniem wszystkich zasad higieny.
*** Pełni służbę informacyjną w czasie epidemii.
Dowiedziałem/am się, czym różni się bakteria od wirusa, dlatego wiem, na czym polegają działania prewencyjne. Zastosowałem/am się do zaleceń służb sanitarnych.
Unikałem/am fake newsów - wiedzę czerpałem/am z oficjalnych portali. Przekazywałem/am sprawdzone informacje do swoich znajomych m. in. za pomocą mediów społecznościowych.
Pomogłem/am rodzeństwu lub kolegom/młodszym harcerzom (najlepiej w trybie internetowym) w nauce wybranego przedmiotu.
Opracowałem/am samodzielnie lub z inną osobą zbiórkę dla zastępu i przeprowadziłem/am ją z wykorzystaniem łączy internetowych.
**** Pełni służbę na rzecz młodszych harcerzy i na zewnątrz organizacji.
Opracowałem/am zbiórkę dla drużyny i przeprowadziłem/am ją z wykorzystaniem łączy internetowych. Materiały potrzebne do zorganizowania zbiórki udostępniłem/am innym wędrownikom/instruktorom.
Utrzymywałem/am kontakt (internetowy lub telefoniczny) z osobami, z którymi nie powinienem się spotykać osobiście (np. sąsiedzi, dziadkowie). Zorganizowałem/am dla nich pomoc w funkcjonowaniu w czasie kwarantanny (np. pomoc w zakupach i załatwianiu innych ważnych spraw).
Realizując dewizę wędrowniczą (Wyjdź w świat, zobacz, pomyśl – pomóż, czyli działaj), podjąłem/am w miarę swoich możliwości służbę zgodną ze społecznymi potrzebami i zaleceniami służb sanitarnych.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.