Waluty

Sprawność Harcerska ZHP SIM - Reklamożerca

0
Cena: 2,50 zł
Producent: Maxtex
Kod produktu: SUB48333
Dostępność: brak towaru
ilość -- + szt.

Opis

Sprawność harcerska Reklamożerca / Reklamożerczyni

Zdobyta sprawność udowadnia umiejętność kreowania kampanii reklamowych oraz zna ich wpływ na odbiorców.

Sprawności ZHP przyszywane są na prawym rękawie munduru i zostały podzielone na następujące poziomy:

  • sprawność dwugwiazdkowa - obszycie zielone;
  • sprawność trzygwiazdkowa - obszycie czerwone.

Sprawność harcerska Reklamożerca / Reklamożerczyni - wymagania

** Jest świadomy/a zagrożeń i korzyści wynikających ze stosowania reklamy. Przygotowuje proste przekazy reklamowe.

  1. Przeanalizowałem/am kilka reklam wybranego produktu oceniając, na ile odnoszą się do rzeczywistych jego cech użytkowych.
  2. Przedstawiłem/am w dowolnej formie zabiegi marketingowe stosowane przez sklepy, zachęcające do zrobienia jak największych zakupów.
  3. Stworzyłem/am plakat przedstawiający korzyści i zagrożenia płynące z reklam.
  4. Przygotowałem/am dwie reklamy produktu lokalnego produkowanego w moim regionie, określając cel przekazu i grupę docelową z wykorzystaniem takich technik jak: plakat, film, nagranie audio.

*** Posiada podstawową wiedzę na temat rodzajów reklam oraz mechanizmów ich oddziaływania. Przygotowuje proste kampanie reklamowe. Jest świadomy/a kwestii etycznych związanych z wykorzystaniem reklamy.

  1. Zaprezentowałem/am członkom drużyny wywiad, jaki przeprowadziłem/am z profesjonalistą (psychologiem reklamy, pracownikiem firmy reklamowej bądź działu marketingu) na temat mechanizmów i technik stosowanych dla maksymalizacji skuteczności przekazu reklamowego oraz różnych rodzajów reklam, a w szczególności różnic pomiędzy reklamą komercyjną a społeczną.
  2. Przygotowałem/am infografikę bądź podcast na dowolnie wybrany temat, wykorzystujący zasady stosowane podczas tworzenia skutecznych przekazów reklamowych i umieściłem/am go w social mediach. Następnie zmierzyłem/am skuteczność przygotowanego przekazu.
  3. Przygotowałem/am i przeprowadziłem/am kampanię reklamową dla wybranej jednostki harcerskiej, wykorzystując podstawowe mechanizmy tworzenia przekazu reklamowego, sprecyzowania potrzeb reklamodawcy, określania odbiorcy oraz właściwego doboru form przekazu (np. reklama w ramach akcji naborowej, kampanii 1%, etc.).
  4. Przeprowadziłem/am debatę na wybrany temat z obszaru etyki reklamy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium