** Jest świadomy/a zagrożeń i korzyści wynikających ze stosowania reklamy. Przygotowuje proste przekazy reklamowe.
Przeanalizowałem/am kilka reklam wybranego produktu oceniając, na ile odnoszą się do rzeczywistych jego cech użytkowych.
Przedstawiłem/am w dowolnej formie zabiegi marketingowe stosowane przez sklepy, zachęcające do zrobienia jak największych zakupów.
Stworzyłem/am plakat przedstawiający korzyści i zagrożenia płynące z reklam.
Przygotowałem/am dwie reklamy produktu lokalnego produkowanego w moim regionie, określając cel przekazu i grupę docelową z wykorzystaniem takich technik jak: plakat, film, nagranie audio.
*** Posiada podstawową wiedzę na temat rodzajów reklam oraz mechanizmów ich oddziaływania. Przygotowuje proste kampanie reklamowe. Jest świadomy/a kwestii etycznych związanych z wykorzystaniem reklamy.
Zaprezentowałem/am członkom drużyny wywiad, jaki przeprowadziłem/am z profesjonalistą (psychologiem reklamy, pracownikiem firmy reklamowej bądź działu marketingu) na temat mechanizmów i technik stosowanych dla maksymalizacji skuteczności przekazu reklamowego oraz różnych rodzajów reklam, a w szczególności różnic pomiędzy reklamą komercyjną a społeczną.
Przygotowałem/am infografikę bądź podcast na dowolnie wybrany temat, wykorzystujący zasady stosowane podczas tworzenia skutecznych przekazów reklamowych i umieściłem/am go w social mediach. Następnie zmierzyłem/am skuteczność przygotowanego przekazu.
Przygotowałem/am i przeprowadziłem/am kampanię reklamową dla wybranej jednostki harcerskiej, wykorzystując podstawowe mechanizmy tworzenia przekazu reklamowego, sprecyzowania potrzeb reklamodawcy, określania odbiorcy oraz właściwego doboru form przekazu (np. reklama w ramach akcji naborowej, kampanii 1%, etc.).
Przeprowadziłem/am debatę na wybrany temat z obszaru etyki reklamy.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.