Waluty
Regulamin programu lojalnościowego - punktowego

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów Platformy Zakupowej www.morowo.com.pl. Regulamin definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.

2. Program realizowany jest od dnia 01.10.2025r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z odpowiednim wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora.

3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Platformy Zakupowej w sekcji Informacje, znajdującej się w stopce strony.

4. Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.

5. Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: sklep@morowo.com.pl

§ 2. Definicje

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

1. Uczestnik – konsument, który dokonuje zakupów na Platformie Zakupowej, posiada zarejestrowane konto, ale nie jest Partnerem Biznesowym ze sklepem Morowo.

2. Partner Biznesowy - podmiot posiadający przypisany do zarejestrowanego konta cennik hurtowy, który pozwala na finalizację zakupów w systemie B2B.

3. Organizator - Morowo, Bartosz Borowiec z siedzibą przy ul. Łódzka 153, 95-054 Ksawerów, woj. Łódzkie, NIP: 7311041401, REGON: 100753742

4. Punkty - jednostki przyznawane przez Organizatora za zrealizowane zakupy oraz inne aktywności w ramach Programu, które mogą być wymienione na określone produkty.

5. Koszyk - funkcjonalność Platformy Zakupowej Morowo, w której prezentowane są, wzbudzające zainteresowanie konsumenta produkty.

6. Platforma Zakupowa - strona sklepu Morowo, mieszcząca się pod adresem www.morowo.com.pl oraz wszelkich adresach pochodnych.

7. Program - zwany również Programem Punktowym, jest to Program Lojalnościowy Organizatora, którego celem jest nagradzanie Uczestników za zakupy i aktywności związane z ofertą Organizatora, które umożliwiają zbieranie Punktów do wykorzystania celem zakupu produktów związanych z ofertą Programu.

8. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca na Platformie Zakupowej zakupu, który nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym Regulaminie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Organizator każdorazowo zweryfikuje, czy umowa zawierana przez osobę fizyczną korzystającą z praw przysługujących w niniejszym Regulaminie Konsumentowi bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, posiada dla tej osoby charakter zawodowy - co w szczególności odbywa się poprzez analizę kodów PKD wskazanych w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.

9. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§ 3. Zasady uczestnictwa w Programie Punktowym

1. Przed dokonaniem zakupu z użyciem Punktów, Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść. Akceptacja następuje poprzez zaznaczenie checkboxa związanego z Regulaminem Zakupów w Sklepie Internetowym, w którym załącznik „Program Punktowy”, prowadzi do treści niniejszego Regulaminu.

2. W przypadku niezaakceptowania Regulaminu w obecnym brzmieniu punkty lojalnościowe zgromadzone na koncie Uczestnika zostaną zawieszone do czasu zaakceptowania przez niego Regulaminu. Zawieszenie oznacza, że punkty nie przepadają, ale nie da się z nich korzystać. Użytkownik może ponownie dołączyć do Programu Lojalnościowego, poprzez zaznaczenie przełącznika z akceptacją Regulaminu w kafelku Programu Lojalnościowego. Ponowne dołączenie nie skutkuje przywróceniem liczby zgromadzonych punktów lojalnościowych. Każdorazowe odznaczenie akceptacji Regulaminu prowadzi do zawieszenia liczby punktów lojalnościowych.

3. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest bezpłatne.

4. Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy składają zamówienia na Platformie Zakupowej, zgodnie z zasadami określonymi w § 4.

5. Przystąpienie do Programu Lojalnościowego następuje poprzez zaakceptowanie Regulaminu sklepu wraz z załącznikami na zasadach określonych w ust. 1

6. Uczestnik Programu Lojalnościowego zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz ich aktualizacji w przypadku zmiany.

7. Punkty przyznane w ramach Programu są ważne przez cały okres obowiązywania Programu Lojalnościowego.

8. Uczestnik nie jest zobowiązany do korzystania z Punktów, które gromadzone są na jego koncie. Chęć korzystania z Punktów jest dobrowolna i zależna wyłącznie od Konsumenta. Na życzenie Konsumenta, Organizator zobowiązuje się do zablokowania funkcji gromadzenia Punktów na koncie Konsumenta.

9. Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wykluczenia Uczestnika z Programu Lojalnościowego przypadku stwierdzenia nadużyć lub działania niezgodnego z Regulaminem, zwłaszcza w przypadku:

  • wskazania fałszywych danych osobowych lub nieprawdziwych informacji podczas rejestracji
  • wykorzystywania konta innej osoby bez jej zgody,
  • działania w sposób mający na celu oszustwo, w tym manipulowania systemem Punktów lub innymi mechanizmami Programu,
  • rozsyłania, zamieniania lub nadpisywania plików cookies;
  • naruszenia zasad etyki oraz dobrego zwyczaju w relacjach z innymi Uczestnikami lub Organizatorem

10. Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wykluczenia Ambasadora z Programu Poleceń w przypadku stwierdzenia nadużyć lub działania niezgodnego z prawem oraz Regulaminem, zwłaszcza w przypadku:

  • stosowania niedozwolonych metod promocji, w szczególności Black hat SEO (metod niezgodnych z wytycznymi twórców wyszukiwarek internetowych);
  • stosowania brand-biddingu (strategii marketingowej, która polega na licytacji słów kluczowych związanych z marką Organizatora w systemach reklamowych takich jak Google lub innych płatnych systemach reklamowych);
  • działania w sposób mający na celu oszustwo, w tym manipulowania systemem zbierania punktów lojalnościowych lub innymi mechanizmami Programu;
  • naruszenia zasad etyki oraz dobrego zwyczaju w relacjach z innymi Ambasadorami lub Organizatorem;
  • publikowania ofert na stronach zawierających obrazy lub treści naruszające zasady dobrego obyczaju, w tym zwłaszcza o charakterze: wulgarnym, obscenicznym, pornograficznym, obraźliwym, nienawistnym, szkodliwym, prześladowczym, rasistowskim, dyskryminującym;
  • publikowania treści naruszających powszechnie obowiązujące prawo, w tym zwłaszcza prawo ochrony danych osobowych, prawa autorskie lub prawo własności intelektualnej;
  • generowania fałszywego ruchu za pomocą botów śledzących lub automatycznych kliknięć;
  • rozsyłania, zamieniania lub nadpisywania plików cookies;
  • organizowania kampanii mailingowych uznawanych za „spam” (wysyłania wiadomości e-mail bez wyraźnej zgody odbiorcy);
  • wyłączania śledzenia generowanych Linków Polecających poprzez atrybut „no-follow”;
  • podejmowania innych działań prowadzących do nieuczciwego wzrostu wynagrodzenia Ambasadora;
  • wskazania fałszywych danych osobowych lub nieprawdziwych informacji podczas rejestracji;
  • wykorzystywania konta innej osoby bez jej zgody.

11. Po zakończeniu Programu w sposób, o którym mowa w § 1 ust. 3, § 3 ust. 8 i 9 Programu Lojalnościowego, Punkty wygasają i nie mogą być wykorzystane.

§ 4. Zasady przyznawania Punktów

1. Uczestnicy Programu gromadzą Punkty za określone aktywności na stronach internetowych Organizatora, takie jak:

  1. Zakup produktów: 1 Punkt za każde realnie wydane 1,00 zł (po uwzględnieniu rabatów i zniżek);
  2. Branie udziału w promocjach specjalnych, okresowych, organizowanych przez Organizatora, za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do przyznawania dodatkowych Punktów w sytuacjach wyjątkowych, za porozumieniem z Uczestnikiem

2. Suma punktów lojalnościowych jest widoczna w panelu Uczestnika Platformy Zakupowej Morowo. Uczestnik może z poziomu panelu swojego konta dokonać weryfikacji aktualnego salda Punktów oraz oferty produktów, na które może przeznaczyć zebrane Punkty.

3. Jeżeli Uczestnik odstąpił od umowy sprzedaży i zwrócił towar, punkty za zamówienie automatycznie się odejmują z konta po rozpatrzeniu zwrotu. Jeśli Uczestnik wykorzystał Punkty w zamówieniu (wymienił Punkty na produkt), to w przypadku zwrotu produktu za Punkty, wymienione Punkty przepadają. Proces reklamacji nie wpływa na ilość Punktów.

4. Jeżeli Uczestnik wykorzystał Punkty przyznane w ramach zakupu produktu, jednocześnie zrzeka się prawa do zwrotu zakupionego produktu z tytułu wykorzystania Punktów przyznanych za zakup.

5. Punkty przyznawane są Uczestnikowi po zrealizowaniu jego zamówienia na Platformie Zakupowej w terminie nie dłuższym niż 48h roboczych od daty finalizacji transakcji.

6. Punkty w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa nie są elektronicznym instrumentem płatniczym, jak również nie są elektroniczną kartą płatniczą.

7. Punkty nie podlegają wymianie na środki pieniężne (gotówkę lub przelew na konto bankowe) w całości lub w części.

8. W przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, naliczone punkty zostaną anulowane. Jeśli nastąpi częściowy zwrot zamówienia, liczba Punktów zostanie proporcjonalnie pomniejszona.

§ 5. Zasady wykorzystania Punktów

1. Punkty mogą być wymienione na produkty ze specjalnej oferty wybranych produktów na Platformie Zakupowej. Lista dostępnych produktów wraz z wartością punktową do ich zakupu dostępna jest do wglądu z poziomu konta Uczestnika.

2. Realizacja wymiany punktów na produkty na Platformie Zakupowej jest możliwa tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych Uczestników.

3. W przypadku dodania produktu do Koszyka z opcją zakupu za Punkty, dostępnej poprzez zakupu z dedykowanej oferty produktu, produkt ten jest wyświetlany w Koszyku jako dostępny do nabycia za określoną liczbę Punktów. Wartość Punktowa produktu jest widoczna obok nazwy produktu, a Uczestnik Programu ma możliwość potwierdzenia zakupu za Punkty na etapie finalizacji zamówienia. Do każdego zakupionego produktu za punkty doliczana jest opłata w wysokości 1zł.

4. Punkty można wykorzystywać do momentu zakończenia Programu Lojalnościowego.

§ 6. Promocje specjalne

1. Organizator może wprowadzać promocje specjalne, w ramach których przyznawane będą dodatkowe Punkty za określone aktywności.

2. Organizator może dodać punkty do konta Uczestnika w sytuacji wyjątkowej oraz po wcześniejszym ustaleniu tego z Uczestnikiem.

§ 7. Procedura reklamacyjna

1. Reklamacje dotyczące działania Programu Punktowego można składać pisemnie na adres siedziby Organizatora (ul. Łódzka 153, 95-054 Ksawerów) lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@morowo.com.pl

2. Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika, które pozwolą na powiązanie zgłoszenia z jego kontem, celem dalszej weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego przez Organizatora. Jeśli jest to możliwe i uzasadnione należy załączyć do reklamacji dokumenty lub zdjęcia, które ją uzasadniają i mogą być pomocne do rozstrzygnięcia reklamacji.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Organizator zwraca się do Uczestnika składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Organizator rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji Organizator powiadomi o tym Uczestnika, podając powody tej decyzji. Organizator nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

5. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Organizator poinformuje osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.

6. W sytuacji negatywnego rozpoznania reklamacji Uczestnik będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:

  1. może skierować sprawę do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy inspekcji handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie zaistniałego sporu;
  2. może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia zaistniałego sporu;
  3. może skorzystać z bezpłatnej pomocy w sprawie pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

§ 8. Ochrona danych osobowych

1. Organizator jest administratorem danych osobowych Konsumentów, Uczestników oraz osób wskazanych jako adresaci zamówienia przez Uczestników

2. Z Organizatorem można kontaktować się listownie pod adresem: ul. Łódzka 153, 95-054 Ksawerów lub elektronicznie: sklep@morowo.com.pl

3. Dane osobowe są przetwarzane przez Organizatora zgodnie z przepisami prawa oraz wyłącznie w celach związanych z działalnością Organizatora w zakresie: oferowania usługi Programu, prowadzenia komunikacji z Uczestnikami oraz rozpatrywania reklamacji, a także w zakresie ewidencji prowadzonych działań oraz czynności związanych z obsługą prawną i rachunkowo - księgową Organizatora.

4. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:

  1. art. 6 ust. 1 pkt b RODO tj. wykonywania umowy między Organizatorem a Użytkownikiem, związanej z organizowaniem Programu lojalnościowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, w tym: uwzględniania Punktów podczas zakupów, wykorzystywania Punktów do zakupu produktów lub uzyskania rabatów, obsługa komunikacji, rozpatrzenie reklamacji.
  2. art. 6 ust. 1 pkt f RODO tj. uzasadnionego interesu Organizatora, w szczególności obrona przed roszczeniami czy w przypadku danych osób trzecich podawanych przez Uczestników – wskazanie adresu do doręczeń innej osoby
  3. art. 6 ust. 1 pkt c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności obowiązki sprawozdawcze, rachunkowe i księgowe.

5. Podanie Organizatorowi danych osobowych jest dobrowolne, przy czym brak podania danych osobowych wiązać się będzie z brakiem możliwości założenia konta na Platformie Zakupowej Morowo, dokonywania zakupów produktów i ich skutecznego doręczenia oraz możliwością wykorzystania Punktów.

6. Odbiorcami danych osobowych Uczestników są: dostawcy systemów informatycznych niezbędnych do poprawnego funkcjonowania Platformy Zakupowej Morowo oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Organizatora (biura rachunkowe, kancelarie prawne, dostawcy usług hostingowych i chmurowych). Odbiorcami mogą być także podmioty uprawnione do otrzymania danych na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwe organy wymiaru sprawiedliwości.

7. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich (poza państwa należące do Unii Europejskiej) w przypadku danych przetwarzanych przez niektórych odbiorców, przy czym ww. podmioty zapewniają, że dane przetwarzane są zgodnie z prawem.

8. Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji czynności niezbędnych do realizowania Programu Punktowego, zbierania i wymieniania Punktów oraz pozostałych czynności wskazanych w Regulaminie. Po tym okresie, dane mogą być przetwarzane w oparciu o: obowiązki prawne Organizatora (w zakresie przechowywania dokumentów rachunkowych i księgowych, tak długo jak wymagają tego przepisy prawa), czy prawnie uzasadniony interes (obrona przed roszczeniami, jakie mogą przysługiwać wobec Organizatora, tak długo jak przysługują Uczestnikowi takie roszczenia).

9. Organizator zapewnia osobom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z przepisów prawa, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych, ich sprostowania, zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a ponadto prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania na zasadach określonych właściwymi przepisami. Ponadto, w przypadku dobrowolnego udzielania zgody na przetwarzanie danych każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dane. Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

10. Dane osobowe dotyczące Uczestników oraz innych osób, których dane zgłosił Uczestnik, są chronione przez Organizatora przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.

11. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie zapisy Polityki Prywatności, Platformy Zakupowej Morowo.

§ 9. Komunikacja z Organizatorem

1. Wszelkie powiadomienia oraz inna korespondencja związana z realizacją Programu Punktów, winna być kierowana do Organizatora na adres e-mail bądź na piśmie, poprzez nadanie przesyłką listową poleconą na adres do doręczeń Organizatora, którym na dzień udostępnienia Regulaminu jest: ul. Łódzka 153, 95-054 Ksawerów

2. Uczestnik może w zakresie objętym Programem Punktowym, skierować zapytanie do Organizatora za pośrednictwem numeru telefonu: 786 895 179 oraz adresu e-mail: sklep@morowo.com.pl.

3. W przypadku zmiany adresu do doręczeń, Organizator poinformuje o tym fakcie Uczestników w sposób określony w Regulaminie.

§ 10. Postanowienia końcowe

1. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 227 z późn. zm.).

2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w Regulaminie zwłaszcza w następujących przypadkach:

  1. zmiany w obowiązujących przepisach prawa,
  2. wprowadzenie nowych zasad i nagród w ramach Programu,
  3. zmiany dotyczące działalności Organizatora albo struktury Programu.

3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez Organizatora

4. O wszelkich istotnych zmianach Regulaminu Organizator poinformuje Uczestników poprzez wiadomość e-mail oraz komunikat na stronie internetowej: https://morowo.com.pl albo inne dostępne kanały komunikacji.

5. W razie niezgodności postanowień Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa w miejsce postanowień Regulaminu stosuje się te przepisy, a pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium