Waluty
Regulamin zwrotów, wymian i reklamacji w sklepie internetowym
 

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 786 895 179 lub pod adresem sklep@morowo.com.pl
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

a) Pobierz (KLIKNIJ), wydrukuj, wypełnij i prześlij do nas pisemne oświadczenie z produktem, który chcesz zareklamować.
b) W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
c) Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
d) Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności online zwrot środków zostanie wykonany na podany numer konta bankowego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@morowo.com.pl lub telefonicznie: 786 895 179. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Wymiana produktu

W ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz możliwość wymiany produktu na inny rozmiar i kolor. Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

a) Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
b) Pobierz (KLIKNIJ), wydrukuj, wypełnij i wyślij pisemne oświadczenie. 
c) Do paczki załącz 10 lub 13 złotych na poczet pokrycia kosztów wysyłki zwrotnej. Przy czym 10 zł dotyczy wysyłki paczkomatami InPost, a 13 zł dotyczy wysyłki za pomocą kuriera GLS.
d) W ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
e) Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu wymiany produktu oraz odeślemy produkt pod adres wskazany w formularzu.
f) Jeżeli Twoja wymiana produktu zostanie odrzucona (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu wymiany produktu. 

Zwrot produktu

W ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to sprzedaży konsumenckiej oraz przedsiębiorcy uprzywilejowanego, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej oraz Przedsiębiorcy, który dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku lub zwrotu uszkodzonego produktu sprzedawca ma prawo obciążyć Kupującego kwotą odszkodowania z tego tytułu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

a) Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
b) Pobierz (KLIKNIJ), wydrukuj, wypełnij i wyślij pisemne oświadczenie. 
c) W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
d) Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni dokonamy zwrotu środków na instrument płatniczy, z którego dokonano zakupu. W przypadku zamówień za pobraniem - na załączony numer konta. 
e) Przedsiębiorca uprzywilejowany wraz ze zwrotem środków otrzymuje fakturę korygującą na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia. W momencie przesłania zwrotu środków oraz faktury korygującej uznaje się, że dokument korygujący został odebrany, a warunki korekty zostały spełnione, co oznacza że data wykonania przelewu jest datą odbioru faktury korygującej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium