Praktycznym sprawdzianem, czy zuch opiekuje się zwierzątkiem, może być np. przyniesienie zdjęć (filmiku) pokazującego hodowane zwierzątko, opowiedzenie o jego zwyczajach albo przeprowadzenie dla innych zuchów konkursu na temat zwyczajów zwierząt.
Sprawność Hodowca / Hodowczyni zwierząt - wymagania:
Wiem, jakie zwierzęta można hodować w domu i w gospodarstwie.
Mam w domu zwierzę, którym opiekuję się wspólnie z rodzicami.
Potrafię opiekować się zwierzęciem: wiem, czym i kiedy można je karmić, jak je pielęgnować, dbać o jego zdrowie. Poświęcam mu czas.
Wykonałem/am zabawkę lub inną przydatną zwierzęciu rzecz (np. dla kota – drapak).
Prowadziłem/am dzienniczek hodowli zwierzęcia i zapisywałem/am w nim ciekawe spostrzeżenia. Narysowałem/am lub sfotografowałem/am swoje zwierzę.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.