1. W kręgu rady podjęliśmy się bycia ambasadorami przyjaźni w szkole i na podwórku.
2. Poznaliśmy Deklarację Praw Dziecka.
3. Szóstkami poszukaliśmy problemów, jakie stoją na drodze do przyjaźni na podwórku / w szkole. Zaplanowaliśmy jak im zaradzić i wprowadziliśmy plan w życie.
4. Zorganizowaliśmy turniej gier i zabaw dla gromady oraz innych dzieci. Każda szóstka przeprowadziła grę/zabawę.
5. Zorganizowaliśmy spotkanie przyjaźni z cudzoziemcami lub dziećmi z innych krajów (np. ze skautami - listownie, przez komunikator internetowy). Poznaliśmy wzajemnie swoje kultury, radości i problemy. Poznaliśmy ich kulturę, radości, problemy i zabawy. Pokazaliśmy im swoje zabawy.
6. Na podsumowanie naszej pracy zorganizowaliśmy spotkanie Ambasadorów Przyjaźni. Jako doświadczeni ambasadorzy – uczestniczyliśmy w debatach, podjęliśmy ważne postanowienia i decyzje. Najważniejsze z nich przekazaliśmy do Polskiego Komitetu UNICEF-u lub do Rzecznika Praw Dziecka.